Wat ga je doen?
- Je verhuurt onze woningen binnen jouw regio en maakt de huurcontracten binnen je regio en houdt hierbij rekening met vastgestelde procedures en criteria;
- Je analyseert en beoordeelt het verhuurproces en komt met voorstellen dit te verbeteren;
- Je plaats beschikbare woningen op zuidwestwonen.nl en verzorgt de volledige woningtoewijzing: van selectie en begeleiding tot het uitvoeren van de inkomenstoets;
- Je werkt samen én stemt jouw werk af met collega’s (o.a. regioteam) en relevante samenwerkingspartners.
Wat breng je mee?
- Je bent gestructureerd, werkt nauwkeurig en hebt een flexibele instelling;
- Je hebt een afgeronde opleiding op mb04 / hbo niveau afgerond (bijvoorbeeld Legal Insurance & HR Services, Office & Management Specialist, Sociaal Juridische Dienstverlening, Vastgoed en Makelaardij, Commercieel medewerker of Facility Management);
- Je bent communicatief vaardig en klantgericht;
- Je kan goed schakelen tussen situaties en weet dit te managen.