Wij zijn Beveland Wonen. Een dynamische woningcorporatie met ruim 11.000 woningen en ongeveer 130 collega’s. Elke dag werken we samen aan prettig wonen in onze regio. Dat begint bij onze huurders, maar net zo goed bij onze medewerkers. Want als jij met plezier werkt, draag je direct bij aan het werk- én woongeluk van anderen.
Vacature
medewerker HRM
24 - 28 uur
Ben jij een HRM-duizendpoot die energie krijgt bij het werken met systemen, het ondersteunen van collega’s en het oppakken van uiteenlopende personeelszaken? Vind je het fijn om administratieve taken binnen HRM zorgvuldig uit te voeren, overzicht te houden en snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden? En heb je ervaring met AFAS of wil je je daarin graag verder ontwikkelen? Dan ontmoeten we je graag!
Over de functie:
Samen met twee HRM-adviseurs vorm je het HRM-team. In deze rol ben jij de onmisbare schakel in de dagelijkse HR-praktijk: je regelt, bewaakt en ondersteunt waar nodig. Je verwerkt personeelsmutaties in AFAS, houdt de administratieve processen rondom werving en selectie, opleidingen en trainingen soepel draaiende en zorgt voor duidelijke HR-communicatie richting collega’s. Daarnaast beheer je de personeelsadministratie in AFAS en houd je ontwikkelingen binnen het systeem goed in de gaten. Ook organiseer je verschillende informatiemomenten en bijeenkomsten, zodat alles binnen HRM gestructureerd en verzorgd verloopt.
Wat breng je mee?
- Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau (bijv. HRM of Sociaal Juridisch);
- Ervaring in personeelszaken is een pré, maar je bent in ieder geval:
- administratief sterk en nauwkeurig;
- communicatief vaardig en je zoekt gemakkelijk de samenwerking met collega’s;
- iemand met sterke affiniteit met systemen en het verbeteren van processen binnen AFAS en andere HR-systemen.
- Je bent goed in plannen en organiseren en kunt snel schakelen;
- Je gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie; integriteit is voor jou vanzelfsprekend.
Wat we je bieden:
- Een afwisselende functie voor 24–28 uur per week, met volop ruimte om mee te denken en jezelf te ontwikkelen;
- Nog geen AFAS-kennis? Dan starten we met een AFAS-training, zodat je snel je weg vindt;
- Een passend salaris volgens de cao Woondiensten. De functie is ingeschaald in schaal G (€ 3.613,- tot € 4.540,- bruto per maand per januari 2026 op basis van 36 uur per week);
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering en een pensioen via SPW;
- Leren in de praktijk: we bieden je training-on-the-job en begeleiding door HRM-collega’s binnen de samenwerking met Woongoed Middelburg en Zeeuwland;
- Een informele, betrokken organisatie waar plezier in werken centraal staat en we elkaar goed kennen
Enthousiast? Solliciteer!
Dat kunnen we ons goed voorstellen. Stel jezelf aan ons voor in een e-mail of filmpje en recent CV en stuur dit vóór 19 januari 2026 naar: werken@bevelandwonen.nl
De eerste gesprekken staan gepland op vrijdag 23 januari, dinsdag 27 januari of woensdag 28 januari 2026.
Heb je nog vragen over deze vacature? Bel gerust met Gertjan Poleij, teammanager bedrijfsdiensten, of de collega’s van de afdeling HRM via (0113) 23 16 74. We vertellen je graag meer.
Het verstrekken van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure. Wij vullen onze vacatures zelf in, dus acquisitie wordt niet op prijs gesteld.